domingo, 19 de noviembre de 2023

Clinic petició




 El motiu de la meva petició es el seguent, i repeteix la que vaig formular amb numero de registre 32944 el 13/11/10 i de la que no em consta resposta al que jo demanava


La meva esposa, Susana Peña Fandiño, dni 47924890c i nº de historia 4209648 va ser tractada en aquest hospital desde dec 14 fins ago 19. Com a consequencia de una alta unilateral va ser donada d'alta i portada pel seu fill a Colombia ionva morir, després de un episodi continuat de maltractaments

En el mes d agost 2020 vaig presentar a la fiscalía colombiana una denúncia contra els seus fills, Juan Pablo Durán Peña i Maria Carolina Duran Peña, per entendere que els fets que van comportar la seva mort van ser compatibles amb un delicte de homicidi amb agravant de parricidi

La resposta policial a la investigació d aquests fets va ser prou  surrealista com per indicar que la meva dona segueix viva a Colombia i per tant no hi havia lloc per cap investigació (Adjunto inscripció de la seva defunció a Colombia i el seu certificat de defunció espanyol, qu ejp vaig haver de tramitar amb a oposició de la familia, que volía seguir cobrant indefinidament la seva pensió)

Vull recordar que específicament en tres ocasions, la dra Estela Pineda Losada entre el 7 i 8 d'agost va negar rotundament la autorització al meu ex fillastre per emportarse a la seva mare afirmant que el viatge de 11 hores en avió li podrà costar la vida

La meva dona va sortir del avió amb els peus per devant literalment tal i com va advertir la dra que passaría (verbalment). Tres díes després va patir un ACV que no va ser tractat meducament en cap moment i que li va costar la vida el 29/8/19, certificada per una dra que en aquell moment -i ho vaig demostrar- es trovaba a centenars de km de distància

 Vull recordar que l'alta médica es va concedir pel dr Moreno, del que tinc un informe que diu categóricament que desaconsellava el trasllat, a esquenes de la dra Pineda que es trovaba de vacances. 

Recordo tambe que la llei d'autonomía del pacient , a la qual el Clínic está obligat a sotmetre s preveu clarament les circumstàncies del alta unilateral de una pacient, i en aquest cas es va vulnerar clamorosament, doncs no existeix cap document signat per la meva dona on se l hagues informat dels perills del seu trasllat (Le sinfermeres de oncologia em van informar que tenien instruccions del dr Moreno demanades pel meu ex fillastre Duran per negarme qualsevol document médic d ela meva dona)

Per tots aquests  fets he demanat a la Fiscalia de la Audiencia Nacional, la solicitud de procediment pre procesal per jutjar per homicidi al esmentat individu Durán aprofitant la seva condició de ciutada espanyol

El qu ejo demano específicament i els meus advocats m' aconsellen obtenir es

1) EL reconeixement explícit de la dra Pineda de que va desaconsellar obertament i sense matisos el viatge de la meva dona a Colombia el 14/8/19.

D'aquesta manera es possible que les responsabilitats legals per aquesta mort es centrin exclusivament en l individu Durán (el dr Moreno, molt probablement serà esquitxat també, pero jo entenc que va actuar, presumiblement per suborn áixi m ho va dir la meva dona-i ho va fer a esquenes del Hospital i de informes signats per ell mateix que jo tinc)

En el cas de que implícitament no s emreconegui el que demano, em reservo el meu dret de actuar judicialment tant contra la dra Pineda, tal i com ella va comentar obertament devant meu i del meu ex fillastre. Ignoro les consequencies legals que podria tenir aixó per l Hospital

El que jo estic demanant es que es reconegui per escrit el que s em digué de paraula, i així evitar les implicacions legals i judicials que podria tenir tant per la dra com per  l hospitl, que naturalment jo no em callaría arribat el cas

Salutacions

No hay comentarios:

Publicar un comentario