jueves, 22 de diciembre de 2022

Denuncia Mossos

Denuncia presentada ante la policía autonómica catalana que se ha saldado de momento con la apertura de diligencias informativas por un juzgado de Barcelona contra el individuo Juan Pablo DUrán Peña, al que responsabilizo del homicidio de mi esposa, su propia madre, Susana Peña Fandiño, en confabulación criminal y delictiva con su hermana, la presunta delincuente Maria Carolina Duran Peña

Justicia, Justicia Perseguirás (Deuteronomio)





 El motiu de la denuncia es el seguent


La meva dona , Susana Peña Fandiño DNI 47924890c va morir a Bogotá Colombia el 29/8/19  a la casa de la seva filla, ciutadana colombiana Maria Carolina Durán Peña i amb el seu fill, el ciutadà colombo'a de nacionalitat espanyola, Juan Pablo Durán Peña, DNI 47916522r

Desde aquella data cap dels dos ha volgut comunicar a les autoritats espanyoles de Colombia la defunció de la meva dona, raó per la cual, ella segueix viva de cara a la nostra legalitat com m'ha recalcat diverses vegades la ambaixada espanyola i el ministeri de Justicia, tot i haver fet un expedient de jurisdicció volunatària al jutjat 48 -civil- de Barcelona, que em va confirmar que tot i els indicis raonables de la seva mort, la absencia del certificat espanyol de defunció fà impossible declararla morta

He pogut comprobar que el compte bancari de la meva dona, al BBVA IBAN ES460182390203267128 va seguir obert desprès de la seva mort reben durant un nombre indeterminat de mesos ingressos proceents de la pensió de la Seguretat Social, que eren retirats desde Bogotà Colombia, presumiblement pel seu fill, el pressumpte delincuent  Juan Pablo Durán Peña, que es va quedar entre d'altres efectes personals de la meva dona la seva tarja bancària , procedint a buidar d'efectiu el compte 

Aquesta situació fraudulenta ha causat un prejudici económic tant a mi com a la SS que segons el banc jo no puc tancar sense una denuncia policial per aquest us fraudulent del compte, doncs el banc em diu que el dret de la meva dona -morta- a tenir privacitat sobre les seves dades bancàries preval sobre el meu dret com a espós a tallar aquest frao económic i legal i  a més explícitament inmoral

Tal i com m'ha suggerit el BBVA demano

Que amb aquesta denuncia, es tanqui definitivament el compte de la meva dona. per evitar fraus al erari public espanyol. 

Aixi mateix vull que la justicia em permeti accedir a la documentació generada a Espanya del seu compte per poder presentar les oportunes demandes judicials per estafa contra el meu fillastre per lladre, i contra la seva germana per complicitat

No hay comentarios:

Publicar un comentario